Q U E E N ♡
About;
What's Happening?

1 2 3 4

Shout here;
Talk to much

Archive;
Preview Old Post

Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Shahirah.

Aku mahukan ini!
Monday, 26 October 2015 | 0 Comments




Selalunya bende yang mahal, berkualiti dan rare tulah yang kita idamkan kan? terjah FABER CASTELL. rambang mata tengok tools dia. tapi aku bukannya pandai gune banyak2 warne. lagipun nak lukis 3D pakai color pensil pun aku tak reti dan tak pernah lagi lukis. slalu tengok dekat instagram ramai yang lukis muka2 artis. teringin jugak nak melukis tapi sayang barang tak lengkap lagi plus aku bukannya budak fine art. kos aku hanya perlukan classic color pensil je pun. tapi bagi aku kalau ade bende ni kira extra lah kan. drawing rendering aku untuk building freehand and manual without auto cad or photoshop or sketchup mesti gempak. tapi tulah tade duit. it's ok hahaha xD mana yang ade jelah, tayah pening2 pale fikir. esok2 kau gune laptop je buat semua keje. nanti bende ni kau simpan baik tayah beli Shira. bazir je hahaha. simpan duit untuk esk2



PASTFUTURE


Post a Comment