Q U E E N ♡
About;
What's Happening?

1 2 3 4

Shout here;
Talk to much

Archive;
Preview Old Post

Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Shahirah.

#2 Doodle !
Sunday, 10 November 2013 | 2 Comments

Update lagi ! 
Hari ni tak ke sekolah, sebab terlewat bangun. Hehe :)
Terlepas van sekolah pulak! Lagipun nanti dekat sekolah taktau nak buat apa. Hee
Malam tadi tido lewat gara-gara watching Arsenal lawan Menyu.
Arsenal kalah! So sad :'( But takpe dia tetap no.1 :D

So this is my second doodlelicious.
Hashtag sikit #doodle comel #doodle muslimah #doodle pinky #doodle cute.
Haha takde kerja. So tu laa hasilnya ! 
and of course pink, purple and yellow :D
Fyi Shira memang suka melukis! Bila bosan ni laa kerja Shira. melukis dan melukis.
Bermain dengan warna tentulah seronok bagi mereka yang memang suke melukis.
Dah besar nanti nak jadi pelukis laa. Haha xD Agak-agak cerah ke masa depan ? *Annoyed
So tak tahu nak tulis apa lagi. Sampai sini jea laa. Tunggu next doodle Shira.
Haha sekali cuba melukis gune software Paint SAI ni rasa tak nak berhenti pulak.
Okay Assalamualaikum :)





PASTFUTURE


Blogger NUR AIN AZMAN said...

Assalamualaikum sis.

Cantik la doodle ni!

Suka sangatttt. Nak jugak cmniiiii

 
Blogger Shira Nur said...

Waalaikumsalam dear,
T.kasih.
InshaAllah kalau ada masa terluang saya buat :)

 

Post a Comment