Q U E E N ♡
About;
What's Happening?

1 2 3 4

Shout here;
Talk to much

Archive;
Preview Old Post

Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Shahirah.

Pertandingan Netball
Friday, 1 March 2013 | 0 Comments

*bulan dua bulan paling buzzy*
Hari ni baru dapat update, isnin sampai jumaat hari ini buzzy coz lepas netball, 26hb tu kene pergi SMKA Hj Abu Hassan Bin Hj Sail, Pedas. until jumaat 1/3/13.
25/2/13 ada pertandingan netball antara sekolah-sekolah daerah Tampin, NSDK. 
Shira jadi pemain simpanan, bukan perempuan simpanan ye. tu dah lain perginye. Haha
Alhamdulillah game pertama and game kedua menang dengan smk Gemas and smk Dato Mohd Taha.
Game seterusnya tak menang..
Game keempat semua dah pancit. Keletihan sebab dah berhempas pulas pagi tu..
And antara sebab lain. Sekolah yang jadi tuan rumah permainan netball tu kans? pemain dia main busuk. Sakit hati. Diorang maki-maki?!! What?!! Tahu lahh pertandingan diadakan dekat sekolah kau tapi hormat lah sikit kans? Tak perlulah masa tengah main tiba-tiba cakap "MAK BAPAK KAU TAK AJAR KE?" and tak perlulah nak langgar bahu orang. Pastu bila orang dapat masukkan jaringan tak perlulah nak "BOOOO!" Ehh perlu ke?
Budi Bahasa Budaya Kita! 
Ingat tu! Shira walaupun just duduk tepi dengan cikgu. Shira puns dapat rasakn kesakitan dalam hati ni. Apa yang diorang rase Shira dapat rase. Lepas game habis, kawan Shira yang paling bengang si Eqqin. Sabar jea lah Eqqin. Kita ada iman rite? Lagipun kita perempuan. Tak manis perempuan bergadoh mulot ni..
Bak kata Muna adik Eqqin. "Mulot diorang macam tandas sekolah diorang! Kotor! Busuk!"
Shira balas balik. "Sabar-sabar, tandas kita bersih macam hati kita!"
Cikgu kitorang dengar semua luahan hati anak muridnya. Then malam tu cikgu update status..

Kalau dikenang-kenang sakit sangat hati ini >.<
Okay malas nak tulis pepanjang. Assalamualaikum..

PASTFUTURE


Post a Comment