Q U E E N ♡
About;
What's Happening?

1 2 3 4

Shout here;
Talk to much

Archive;
Preview Old Post

Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Shahirah.

Menyesal seyh
Thursday, 28 July 2011 | 2 Comments

Hyeee ^,^

Nak citer pasal keputusan mid year .
Memamg sedih =.='' Wekkkkkkkss , 
Kedudukan 10/29 .
Gred : 1A 3B 3C 1E
Teruk sangat sangat . Hampa , nak citer malu larh plak .
saya nieyh takk de la pandai sangat macam korunk !
Yang E tuu MAT . HAHA , memang teruk giler , takk sangka dapat 34 mata .
dari 78 turun mendadak 34 mata . Pergghhh , pedas betul . Dasyat-dasyat !
memang takk sangka , saya ingadkan sejarah yang E .

BI - C
BM - B
GEO - C
KHB - B
MAT - E
PAI - A
SEJ - C
SN - B

saya memang tak sangka sains saya B , happy giler .76 mata , banyak jawapan yang betul saya padam ke jawapan yang lain . menyesal betul , kalau tak dah boleh dapat A : )
Formatif 2 nieyh , nak dapat lebih dari 2A . tak ada gagal . kalau boleh lebih alhamdulillah .
Klar , tadi korunk tengok bola tak ?
Malaysia vs Singa .
Kecewa kecewa kecewa !

PASTFUTURE


Blogger Cik Jannah said...

sabar yer. usaha lagik. :)

 
Blogger Shira Nur said...

@Cik Jannah
Mekasih atas nasihat akq, saya cuba ! insyallah . HAHA XD