Q U E E N ♡
About;
What's Happening?

1 2 3 4

Shout here;
Talk to much

Archive;
Preview Old Post

Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Shahirah.

Sukan Sekolah 2011
Tuesday, 28 June 2011 | 0 Comments
Assalamualaikum readers , 
hye korunk sume sihat takk ? 
jangan ade yang pengsan bila bace post Shira .
Memamg letih larh nak dikata kan ,
Muke plak bertambah hitam ,
Ayoyo !!!

Jumaat -
ada latihan bola jaring .
Sabtu -
ada latihan bola jaring .
Ahad -
ary tuu ada program sukan bola jaring kat
Padang Kompleks Gemencheh , NSDK .
Shira just pemain simpanan , bukan nye terer pown :)
Isnin -
ada latihan perbarisan , tapi takk hadir pown .
Selasa -
 sukan sekolah .

Berlangsungnya sukan bagi tahun 2011 di padang SMK Bukit Jalor . 
Fuhhh ! Letih gler , mana takk nya . Berlari berkejaran macam nak mati .
Demi nak kumpul mata , semua buat yang terbaik untuk umah masing-masing .
Kalau nak tahu Shira umah Hijau .
Hahh !
Shira masuk acara 400 meter , 200 meter dan 4x100 meter .
yang dapat hadiah pun acara 4x100 meter . 
Dapat nombor 2 .
Okey lah tu kan ?
Balik je rumah mula lah badan ni buat hal ,
Pening kepala lah , sakit perut lah , muntah-muntah lah ,
Nasib baik dah sembuh .
Apa-apa pun RUMAH HIJAU adalah pemenang untuk sukan tahun 2011 .
Taniah kepada rumah hijau yang sudi berkhidmat .
Emas - 27 macam tu (lupe)
Jumlah - 57
Kedudukan - 1


 Picture by : Teacher Zati Ramli

PASTFUTURE


Post a Comment